2017年7月5日星期三

《東張西望》為了廣告可以去到幾盡?

TVB首席維穩節目《東張西望》向來都是TVB最俱影響力的電視節目,因為是播放在合家歡時間,又以軟性手法報導,阿媽師奶輩最受落,這種威力,比起你六點半新聞報導更有影響力,所以為什麼這麼多年這類型節目永遠有市場,而且歷久不衰,即使個名改了又改,仍然存在。

一路以來《東張西望》是TVB的私器,如在電視發牌上便透過這節目作出反擊,當年碼頭工潮時,又找碼頭公司來解釋以除外界問題,但是卻沒有找勞方問問。這些手法一直被指是公器私用,所謂軟性新聞,其實也只是利益為依歸。

昨晚《東張西望》另一新猶,就是講述將軍澳的空氣如何差,對身體有不良影響,特別是在做戶外運動時,影響更大云云。節目又找來兩名所謂的市民做訪問,但市民的打扮明顯化行妝,跑步都化妝咁有型?之後又找個所謂專家講將軍澳空氣質素問題嚴重,這時候一個轉身就拍了一個健身室,然後就指在室內跑步便少了這些問題,不過打完場亦說室內也有其他風險云云,但是輕輕帶過,這時候重點終於出現,就是那間健身室的招牌,寫著「Goji Studios」,到了最後節目尾段自然有廣告贊助roll緊出來,當中寫著「Goji Studios」,整個謎團終於解開。

「Goji Studios」何方神聖?咁把炮可以做這個黃金時段賣廣告?咪就係侯佳玉瑩呀,邊個侯佳玉瑩?細細粒呀?上市公司卓珈控股8358的主席黎珈而(以前叫黎姿)所投資呀。TVB契女再加上強大後台,自然可以係度賣廣告啦。

但係電視台賣還賣,係咪要咁樣做這種報導呢?講到係將軍澳戶外運動好恐佈咁,隨時就死咁款,唔好咁樣嚇人啦,果度都有唔少戶外運動場地架,咁係咪唔駛用呢?將軍澳幾十萬人係度居住架,係咪要搞到人地恐慌先得呢?咁樣係咪會讓你間健身室有多些生意?做生意唔係咁樣做掛,要損人才能生存嗎?老實講,咁個健身室又有冇做足空氣質素檢定呢?個冷氣糟係咪有成日清潔呀?冷氣糟有幾不潔,大家唔係唔知啦,你節目又有冇講呀?

TVB你生意唔好,深感遺憾,所以你連直播搞個Big Big Channel都撈埋我都明,同大陸網站合資搞網劇亦明白,呢種叫做開源,這是正常做生意不過的事情,但是做生意時就唔好咁陰公去貶低別人啦,隨時累死人架。你為左個廣告就去到呢個地步,係咪真係咁窮途末呀? 你自己個電視城都係將軍澳呀,你成日叫藝員拍外景,係咪想害死員工呀?到時員工有咩問題,係咪可以用你呢條報導做証據呀?

因住報應呀。

伸延閱讀
【中環人語】黎姿夫婦搞健身? California冇得復活

沒有留言:

發佈留言