2017年7月3日星期一

唔好淨係睇樂視仆街先得架

樂視負面新聞又出現,今次是指賈躍亭及樂視系 12億人幣資產被法院凍結,看到這些新聞,相信不久又會大叫以下幾句
「都話大陸野冇野好啦,又爆呀,就支爆呀。」
「睇路呀,支爆呀。」
「講到大陸IT有幾勁,勁就唔會執啦。」
「等睇樂視冇電動車出,食花生。」
「有請小鳳姐....」
.....

相信以上幾句只係冰山一角,仲有大量對白等大家可以睇。

樂視無疑是大鑊,這間公司實在是開大了頭,過份擴展,沒有計算自己的承受能力,嘗試大到不能倒的模式去發展。所以便最後出現這個結局,也是現今不少國內公司寫照,這也是事實。

但請不要只看這些而忽略了其他機會,大家吃花生以為看不起人家,其實另一端人家卻一早已經轉化成為另一種經濟發展模式,可謂互聯網經濟是現時中國大陸其中一個重要的經濟火車頭,但香港仍然停留係個科技局長同你講Uber是非法營運。

電子貨幣交易的成功是助長了中國互聯網經濟發展,因為這條路通左,其他已經很容易做,這是現今中國大陸成功之處,這種方便,可謂後發先至,反觀香港未見成熟,當中是銀行體系統在應用科技上不願意行多一步,老實說用信用卡作電子支付其實一樣可行,根本不成問題,所以並不是有什麼限制了,但是遲遲沒有開發相關應用,政府口口聲聲做投資,但是未見有實際行動。

即使大眾交通運輸工具在電子支付同樣落後於人,搭的士用八達通但有幾多部有,你見過未?根本班商家佬成日話香港落後,但是商家佬有冇真正去做投資應用先?

笑樂視,你不如笑TVB仲好,看個Big Big Channel其實同個17有咩分別,心諗仲衰d,成日lag,仲要個layout design柒到冇朋友?TVB仲以為係新應用、新產物。ok,香港強項是炒賣的話,那麼就不如一齊炒Bitcoin好過,搞Bitcoin平台,橫掂大家都係炒樓同炒股架啦。

騰訊個旗下的閲文集團上市了,還要知道騰訊不只是得這個文化科技產業,它還有個騰訊音樂,其資產更加龐大,因為成個大陸音樂市場,基本上八成係佢,你話有幾大?

如果做投資,當香港還在看羅氏家族幾百億的爭產時,原來騰訊已經兩萬六千億市值,即使大陸上市的順豐都二千億,香港財閥老人管治在這些新貴眼中真的是「有時候忍唔住笑。」

當一些人時常同大家催眠會有日支爆時,然後自我感覺良好話香港仲好勁仲有優勢時,另一廂大量西方國家金融機構已經開始另一單大茶飯,就係前海,今日新聞匯豐前海証券獲批成立,成為首家擁有多數股權的外資金融公司,從中共眼中,前海目標是取代香港。當然今天前海仍然沒有這種能力,但是難保十年後的今天情況如何,這便是時常說中國更快樂,香港人更大鑊的理由。

不要過份相信支爆這種文論,要爆的話,都未到你在生之時,但是你的機會卻可能錯過,不是要你完全地擁抱這個政權,但是不要錯過這些經濟機會。

另一方面,亦不要過於盲目信那些什麼《提防XXX借殼亂港》這些萬能Key上身,看中港分析,係要用腦而不是睇完篇文就要信。

記住睇完文要自行分析。

伸延閱讀
【樂視玩完?】傳賈躍亭及樂視系 12億人幣資產被法院凍結
匯豐前海証券獲批成立 成內地首家外資控股券商
【釋放價值】騰訊擬分拆閱文在港上市

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails