2016年10月28日星期五

中國人其實咪一樣歧視人

記得早前奧斯卡有一幕找了幾個華裔兒童上台,他們不發一言,樣子呆滯,後來林書豪在網上開炮轟大會有歧視華人之意。

倘若你去旅行如印度或者你走入去重慶大廈,朋友知道,會笑著話「你去食咖喱呀?」你會講阿差、阿星。

你平日有冇講白鬼、鬼佬?

近日無線有一個藝人叫黃建東,在網上播了一段短片,是扮印度婦女,口音怪怪地唱那首PPAP洗腦歌,有成幾千個view,本地多個媒體都報導,上晒報,在臉書上仲有唔少Share,然後不少留言話,好好笑,加油。

聽到呢句加油呀,有如聽到GEM叫梁生加油一樣咁難聽。想問表演藝術是這樣嗎?是要用別人的種族來取笑嗎?

而且真心唔覺好笑,仲要好無聊兼幼稚。

如果有留意他的臉書,一些南亞裔人非常氣憤,大叫要report這條片,但更加覺得慚愧的是有讚的人,不少是華人,當中自然好多係香港人啦。

原來笑人就得,笑自己就唔比。

這是一種什麼的邏輯理論?

唔通人地唔係人?所以可以笑?

那些近日走出來大叫不要歧視,什麼民族大義之輩,請唔該走出來一樣聲討這種侮辱人家的所謂惡搞短片。

平日連小學教科書本都有既定的意識形態,菲律賓裔人一定是傭人,這又是什麼意思?這又不是歧視麼?

其實一直都有歧視,而且以笑來歧視就當冇事發生,講下笑,不要太認真就把事件淡化,這才是最讓人不悅和氣憤。

當你說歧視時,問下自己你係咪也正在歧視人,檢討自己先。

P.S.唔想比link,因為唔想佢再多view,以為自己做得對。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails