2019年1月10日星期四

提高長者綜援申領年齡成了立會照妖鏡

林鄭今日在立法會對有關提高長者綜援申領年齡的回應可謂打出了非常之漂亮的一仗,她說這些改動,是經過立法會議員的支持的。

嘩,這一句話,真係完全KO了所有議員。

贊成的,當然大部份是建制,還有提問嘗試質疑林鄭的容海恩,但是贊成入面,還有一班所謂的泛民議員,當中包括有以下幾位
李國麟
莫乃光
梁繼昌
陳沛然

建制支持林鄭的《2018年撥款條例草案》就一定,是毫無懸念,所以依家取笑佢地或者鬧佢地,雖然係合理,但係你都係預左架啦,唔通建制會反對咩,佢地連建議修改都唔會架啦,你唔係依家先知咁天真嬌呀?

而且建制亦有擋箭牌,話怕會影響政府運作,被迫架,好慘架。對於一班支持者,佢地都會合淚支持架啦。

但係另一邊廂的泛民,居然有四條友係支持的,入面全部係功能界別,當中仲有會計界梁繼昌同醫護界別李國麟同陳沛然,這些理應是專業在有關財務上、社福上資源分配中,期望會把關的立會議員,但是佢地係投票上支持,你話點講得通。

不過不要鬧這四個,其他泛民也唔係好得去邊,棄權有全體民主黨,無投票居然有邵家臻,係咪好諷刺到一個點呢?

不知道當日無投票係咩奶油,但係果日理應是重要日子,做撥款投票,理應要坐陣。

不過也不緊要,一個連自己提出動議的議案發起人楊岳橋,自己發起但自己都無到的時候,其實你仲想班泛民有咩能力呀,咪天真嬌先得架。

楊岳橋好忙架,泛民好忙架,含淚投票啦,佢地好忙架,忙到無去投票架,忙到棄權架。

喂喂喂,淨係識得鬧泛民,做咩唔鬧班建制呀,你一定係鬼呀。

喂,話明建制,唔通你會認為會反對咩,佢地會同政府反台咩,你鬧佢其實係侮辱緊自己,唔通對建制派存有期望咩,唔好玩啦。

一班沒有自由意志的建制,一班以為有自由意志但沒有意志的泛民,全數都在立法會時,林鄭其實呢份工,真係好好做,所以林鄭話自己超過六十歲都打工,其實真係好合理,有咩工好得過班人廢而讓自己地位提升從而不做都可以有表現的工呀,真正荀工啦。

伸延閱讀
【即時Fact Check】《2018撥款草案》含提高長者綜援申領年齡 立會紀錄:43票贊成11反對(附名單) (13:30)

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails