2020年7月30日星期四

DQ的準則可以係無準則

DQ有無準則,佢話當然有啦,仲可以好長篇大論,但事實上有無準則,大家心知肚明,不用多講。龍門在人家處,怎樣搬也可以,法規是人家定,怎寫怎處理也可以。如果還用跟規矩去玩,就真的是天真嬌。

有人說DQ更係選完先DQ,但依家係DQ左先。唔好理,站在政治博弈上,提早DQ有保險效用,先除去一些潛在風險人士,這樣便可以一勞永逸,不需要到時又再一番機制去阻止。

今天這個局面,大家其實都已經抓爛面,不會客客氣氣,還跟你說斯文,還跟條理法規?當然人家可以做到幾多就幾多,真真正正盡做,就是今政府的手法。能夠減低政治承受到的風險就去做,至於海外政局,香港是管不了,由中央去打,但內部卻一定要做得好好睇睇,不要任何差錯,正因如此,越左越好,這才可以保到自己的境地。過左可能在玩火,但不會被拉下馬,但唔夠左卻可以被視為不忠,卻隨時唔見人,比著你,會選邊樣? 又唔係我死,係對手死,關我咩事? 淨係「關我咩事?」呢四個字,足以明白局勢是如何運作,實在不需要任何一個政治KOL說三道四,話有幾勁同幾準又或者「XX又中」之類的廢話。

返唔到轉頭,只會越兇險,香港人這次經歷,歷史必然寫得很詳盡,因為人類歷史也是少見。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails