2020年12月5日星期六

究竟你想(理想)非建制想點先?

究竟你想(理想)非建制想點先? 非建制陣型無隊形一直是這個陣型發揮唔到作用,以及未能衝破心理關口和利益的問題一直無解決過,然後因為不同陣型和理念又係度互相鬥黃鬥落井下石,曾經去年以為有一絲希望,怎知不到一年,又回到老路。

許智峰離港流亡,唔少人認為他應該走,不值得這樣犧牲,不少人都支持,但另一邊廂認為他走佬而放低手足是不負責任行為。

留梁天琦回港受審,有人認為佢抵死,有人覺得他真正為港,有人認為他只是做個樣,試問將心比己,你會否願意失去六年青春來做所謂的精神領袖,說這句話的人,問下自己做唔做到先好講出呢句話。

話民主黨係收美國錢,但另一邊廂又收大陸錢,以這個邏輯,可以食到兩家茶禮,兩大國家肯這樣比你咁做? 咁民主黨個價值又真係天價咁高喎。

上年一班後生去衝,又話佢地衝係浪費晒心機,又高風險,咁好啦,唔衝,深耕細作一下啦走去區選仲贏埋,之後又話後生做咩停晒手,頂你,咁即係衝定唔衝呀?

好啦,如果走去衝,到又話後生無策略衝左衰國安法無謂犧牲,咁即係點?

成日話容總係鬼,又見到佢就不了,因為連季霆剛文都登,喂喂,留意下佢淨係登季的文章嗎? 你唔見其他文都登咩? 幾激文都會登,你比文佢就登架啦,如果係鬼,咁佢鬼得好高水平,咁坊間人馬好應要向他學習做人道理。

同樣地,許智峰和黃台仰出走又鬧,梁天琦留港又鬧,咁究竟理想既非建制想點先? 上面無一樣係符合到非建制自己能夠妥協,咁即係做唔到隊形,當日所謂既兄弟爬山都係假。

任何一個人有想過以上的想法,都請靜落黎,究竟你係咪想贏先?! 定係做港豬先? 如果係請利申,自我承認。然後繼續做你想做既野,無人會怪你,因為條路自己揀。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails