2021年3月4日星期四

易地而處

還記得梁天琦被判坐牢,是很傷感的日子,當時他還未回港,很多人在嘲笑他,罵他,說他什麼背叛又鬼又咩咩物,最後他回來面對審訊,最後入獄。當天那些人現在還很整齊,一點都沒有事,只是偶爾罵兩句政府,然後就覺得好自己做左野咁,嘩,真係多謝晒喎。

今天這個情境再次來臨香港,47人名單被控顛覆政權,面臨聆訊,當中是大家所謂的泛民。無可否認泛民有錯判,有做錯過的時候,但這次他們真的錯嗎?

為什麼要落井下石? 日日係度單單打手,這有用?難道這真的是曲線嗎?

現在面對是一個什麼的政權? 大家心知肚明,現在沒有要你去抗爭,也不需要踩多兩腳掛?

嘩,佢以前對我地幾衰呀,我依家仲唔要恥笑返佢夠本呀!!你唔知我有幾慘,比佢地搞到無地方企呀!!

如果你真係咁諗,咁你應該現在走出去,取代佢地位置,做佢地泛民做既野,又睇下有咩後果,唔好講,即刻做。

易地而處,佢地依家既情況,他朝君體也相同。

踩多兩腳既同時,其實係踩緊自己。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails