2009年9月17日星期四

英特爾真係大整蠱

大家每日對電腦的時間,應該會是多過電視,當中包括在公司面住個芒以及回家上網等,最近英特爾表示筆電可增加員工工作時數,這個報告,真係想整蠱上班族。

現在大部份公司開始轉用notebook(即筆電),取代傳統的桌面電腦,特別是一些銷售、會計、顧問服務等,由於這類型工種的工作性質是流動性較高,所以公司多會提供notebook予工,這樣可以更為方便和節省時間。

但是在這個世代,節省時間是讓公司有更高盈利外,更重要的是可以讓員工隨時隨地工作,增加工時從而讓企業獲取更高利潤回報,銷售員多用電腦,搵多幾張單,條數就回來啦。會計除了上班工時,回家仲可以做埋佢,縮短個job成本,即係變相賺錢。顧問服務二十四小時使用電腦工作,服務達到更專業水平,客戶可以更多,最後即係賺得更多。

從上述看,公司當然樂意看到notebook為企業所帶來的利潤,不過世界是一個平衡的生態,你賺有凸的時候,即不是雙贏,必然有另一方要蝕比你,蝕的那當然是員工啦。

這次英特爾報告真係好心做壞事,「企業當然笑呵呵,員工只能嘆奈何。」

伸延閱讀
英特爾:筆電可增加員工工作時數

7 則留言:

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  2. 加員工工作時數唔等於efficient喎.output可能重細左:p

    回覆刪除
  3. 艾力兄
    不無道理,不過老闆唔係咁睇,用盡點都會好唔唔用,條數認為是賺呢。哈。
    或者要搵會計網友審審計計佢先。

    回覆刪除
  4. 我一入行,就要攬住"碌卜"四處走架喇:(

    用"碌卜"好好架,喺公司可以做嘢,搭飛機可以做嘢,去到個客度可以做嘢,返到酒店可以做嘢,一路食飯一路可以做嘢,去大便可以做嘢,瞓到上床都仲可以做嘢...

    hkeric,只要一定要有output, efficiency 高低係關人鬼事, irrelevant 架,嗚嗚...

    回覆刪除
  5. 越來越多工作, 我也打算買notebook,可以一面等孩子上課外活動, 一面做多點工作.

    回覆刪除
  6. Ebenezer
    呢個時世,老闆能夠體諒員工,真係一千零一夜故事,哈。

    richmapoorma
    買部netbook,三千元,輕巧又方便,仲可以隨時check下股價同工作,係ok架。
    不過又另你工作量又大左。你要自我取捨了。

    回覆刪除
  7. Intel依個言論都係為咗sell生意!!!如果唔係d老板邊係依個時勢會轉"入"notebook,佢就可以再做多d晶片生意呀...

    無論如何一定要堅持非辦公時間不做公司的工作!!!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails