2011年4月27日星期三

陶傑為什麼每樣都說97後已死?唔悶咩?

在網上看了一篇文章,是陶傑撰寫,寫的是「足運之死」,在蘋果刊登。

故事基本上是一個主調,就是足球運動之死在九七後,在殖民地時代是有輝煌的時代。

他又再次來來去去用一幅被,就是總之任何不成功的香港模式,都是建基於九七後,而港英年代永遠是最輝煌的年代。

九七後總之就是仆街到貼地就是陶傑任何一篇文章的中心思想。

真係語無論次。

足運問題又關九七後?

九七前足運都已經無運行啦,大家最記得又最近期的香港足球明星是誰?山度士?他們都是八十年代末和九十年代初仍然叫有少少的叫座力,但基本上都是後繼無人。

陶傑又只是看見近期一位球星自殺身亡又走去抽油水來指出九七後的風光不再等危言說話。咁東亞運動會港隊又突然勝了日本又是什麼?

每樣都要拉九七來作話題,連這些所謂的政治評論員都是這種地步,可見香港有真正的社會評論人物實在買少見少,個個都是為了遷就市場而寫,因為九七這個題目又易寫又好寫,一定有人會buy。就好像董建華下台一樣,任何事情一定拉到董建華身上就是唯一的源頭而毫不有理念去探求事情的真實。

如果每樣事都以九七為一個界線,就真係好辦。連考試都易過人,因為所有答案都是九七前同九七後的分別。

抽油水都有一定的水平,不要亂抽罷。

伸延閱讀
足運之死

6 則留言:

  1. 陶傑,嘿嘿,每日都在嘔糞!

    回覆刪除
  2. x2...

    呃,唔係,係 x3

    面對呢個“香港有真正的社會評論人物實在買少見少”,我真係想冷笑都笑唔出,好失望。

    回覆刪除
  3. 唔知點解咁多人鐘意佢
    我就唔太鐘意呢D嘩眾取寵既人

    回覆刪除
  4. 佢有啲嘢都講得幾有趣,
    唔係每樣嘢都錯,
    有啲就過咗火位,
    不過揸筆揾食就係咁,
    唔標立形象點賣紙呢?
    揾兩餐係咁架啦,
    無謂打爛人家飯碗~

    回覆刪除
  5. 佢知道好多資料唔等於砌出黎之後係一個合理解釋.理財不善,感情問題同97有咩關係?

    回覆刪除
  6. 贊成,香港足球沒落有很多原因,九七前已經沒落,別亂說話,令人以為殖民地什麼都好。

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails