2011年4月23日星期六

不合常理的港鐵公關危機

今日最搞笑的新聞,莫過於地鐵所發出有關抽起廣告的新聞。

我要用搞笑來形容,因為這的確是一個笑話而不是新聞自由問題。

以一個正常的奸商以及官商勾結的經濟社會,基本上不是白紙黑字去做一些行為去打壓一些自己不想出現的事情發生。真係正如杜sir電影黑社會都可以成日講「做野」呢句可圈可點的解讀,「做野」可以解讀任何事情,核心就只需要指派人士和收order人士知便成,外界根本不用理會。

同樣地假若地鐵要向所有傳媒「做野」,實在不需要如此「明顯」,只要撥個輪,同媒體高層「單聲」或者隱喻兩句,對方已經收到這個訊號,實在不用發信這樣揚。

這是實在不合常理的公關行為。

一年受薪幾百萬的公關大員,不會是省油的燈,發了這樣的信必然有嚴重後果,怎會如此「on99」呢?

很不合理會這樣吃了「誠實豆沙包」罷。即係我係奸既,但唔會寫在額頭上有記認罷。拍戲都唔會啦。何況現實?

你話周松岡、鄭汝樺等高層知唔知?去到現階段既on99程度和咁鬼故的級數,實在難以估計。

如果佢地兩條友都知的話,咁真係落台切腹謝罪都唔掂。因為這樣仲唔係對香港的基本法作出最大的挑戰嗎?
但大家認為佢地會唔會咁低能唔知有這樣的後果呢?未見過傳媒的威力嗎?真係當兩個年薪加埋成千萬的高管流架?咩叫奸商呀?

但兩條友唔知,這即是港鐵現在的行政方式是頗有階層,這不能夠使整個市場反應毫無概念。這是經營方針出現了嚴重的行政指令問題,是企業管治上的嚴重過失,即使高層不知,但難逃負任可言,但這樣是不需要去到切腹,但絕對要揹上這個嚴重鑊。

公開道歉是有必要。這是因為企業管治不足而且對香港社會責任作出了嚴重的破壞和毀壞香港公用事業的形象。

這是一這不合常理的公關危機。其實是一個謎團。

金田一請出手。

近似的是這是一次曲線示意圖,即是根本這是一個局,擺明現在是打壓新聞,然後扮知錯和道歉,但是這個強烈訊息已經深深植入各媒體老闆心中,以後自我審查,不費任何唇舌了。
若是這樣的話,這招是最毒也是最仆街,更是代表著香港的確融入內地的「成功第一步」。

伸延閱讀
港 鐵 廣 告 代 理 澄 清 發 信 事 件 是 誤 解 港 鐵 指 引
你信唔信?搵人頂包似d。

4 則留言:

  1. 當你係獨市,當你”以為”可以隻手庶天,怕咩?

    回覆刪除
  2. 我好記得曾經有個blogger寫過,話MTR嘅廣告全部都有法國大公司量過度過先去做。言下之意話我呢啲小薯唔識嘢就唔好亂批評人地。

    我估呢次MTR一樣都有過度過先去做,我唔信佢地會咁on99,一定係深思熟慮過嘅決定。

    如版主所說,"這是經營方針出現了嚴重的行政指令問題,是企業管治上的嚴重過失,即使高層不知,但難逃負任可言,但這樣是不需要去到切腹,但絕對要揹上這個嚴重鑊。" 不只是MTR高層,廣告/公關公司竟然會比呢封信出街都係奇蹟。

    哈哈哈,so much for those "experts" and MTR management.

    回覆刪除
  3. 或者呢種係最新宣傳手法
    當人人都插班PK,不斷出意外(差不多每個星期一鑊)仲要加價既時候
    我出另一單事故,遮住D壞車呀信號有問題。等人係咁嘈呢單妨礙新聞自由,嘈得兩個月,又解下畫又搞下政治風波。到左六月,唔聲唔聲又加左價,仲加多幾毫。
    D人記得個時,佢就可以大條道理︰「我加個時你地又唔反對又唔示威…加左先黎講數?邊有呢支歌仔唱。」

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails