2020年6月2日星期二

利物浦跪George Floyd的偽善

今日新聞報導英超著名頂班球隊利物浦為對逝世美國非裔人士George Floyd致悼念,在其球場Anfield,其球員以單膝下跪以悼念George Floyd並表示反對美國警暴。

相信唔少西方左翼份子以及反法西斯份子會表示「個畫面好靚呀!」

但自問見到係「見到一個偽善的行為。」

悼念George Floyd,以表示反對美國警暴,我明,甚至支持,但唔該做就做全套,做就做得有條理,如果係講警暴,想講香港三個星期前一樣出現有位南亞裔人士被警壓頸後不治,但點解無人出來鬧警暴? 身為前宗主國,有冇出過一句聲? 英國有不少南亞裔人士,點解利物浦唔出句聲既

同樣地那位曾經係香港TVB做過電視台又係香港先開始起朵的MC JIN,過去十個月有冇鬧過一句香港警暴的說話,但今天卻走出來講野?人地叫你講兩句香港事就block埋人,依家仲停左個comments功能。

以上兩件事其實並不是單一事性,而是已經出現好多次,係無數次,也寫過好多次。但這些情況一直發生無停過,這些球隊、藝人仍然偽善,仍然扮道德撚,實際是含得撚,這些人才是真正要落地獄,因為把自己塑造到好有道德但其實是壞透。這比起你唔講,你唔出聲都算,但這些假道學才是讓人討厭。

如果利物浦會為香港位南亞裔半膝下跪,相信成個英超球隊都吊鳩利物浦,你累死我呀,因為你得罪了米飯班主呀,你想無晒轉播費呀? 你想無得賭波呀? 一陣外圍佬收到call話停所有波攬咪大鑊,英超咪食屎? 無錢喎,到時佢係咪要出街搶? 唔得咁架麻,為左唔出街搶,咁我唯有唔出聲啦,我都為社會好架,唔好搞事啦。

但我走去因George Floyd而跪喎,班左翼會幾high呀!! high過high冰啦!!仲有可以瘋傳,形成一道好美的畫面呀!! 光環多到數不盡,人人掙住買利物浦紀念品,收入仲唔升,幫補下我停賽無收入架!!

而最重要係我吊鳩完美國警暴係唔會比人封殺呀,美國唔會停我轉播權,佢仲會繼續買我球員去美國銀河艦隊打比賽,生意仲有得做。無成本兼可以有光環仲多埋有可觀利潤,點解唔做呀?老蟹都做啦。

那些左翼根本是「偽」左翼,所謂反法西斯,前面要加個寫住「偽」反法西斯囉!!

伸延閱讀

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails