2014年4月4日星期五

音波炮對付大嬸實在沒有「包容心」

溫州一幢住宅大廈600多名居民因為對面公園的大嬸由朝到晚大聲跳舞,認為影響他們,所以居民決定以集資二十六萬元人民弊購買音波炮對待大嬸,以聲制聲驅趕大嬸,最後大嬸不敵這些高昂器材而落荒而逃。

這批600名居民真的不夠「包容心」,大嬸只是由朝到晚跳舞,又不是二十四小時不停跳,真的不會影響到佢地呀?

即使大嬸佢地跳,只係係對面公園而已,又不是在居民家中,已經沒有騷擾到佢地啦。

雖然居民多番交涉但不得要領,但係人地都係大嬸,都應該尊重下老人家,比下人地有娛樂,你班居民以為有錢夾份買個音波炮來對大嬸,以為錢大晒咩。

真係不夠包容。

做人要包容,應該比大嬸日以繼夜,夜以繼日,不停唱,不斷跳,大嬸自然會累,自然會走架啦。

真係冇包容之心。

現在佢地冇地方跳呀,冇得唱呀,居民安樂啦,真係冇包容之量。

可憐大嬸不可以熱烈地唱佢地心愛歌舞。

學下咩叫包容啦,包包下就融,再包包下就溶埋你地呀。

咁都唔明!!

居民過於勇武,是法西斯主義者!!

所以走到去上水,不應該軀趕水貨客,當地居民應該要以好客之道對待水貨客,這才是有包容心。

你班台灣學生,不應該反對服貿,都未實行,都未買晒你地既服務,咁快反對,根本是為反對而反對,毫無包容商貿之利,到時買起你傳媒(其實都買左),封殺你地班人既聲音,你要反都未遲啦,真係冇容人之量。

所以港人亦應該比亞視千秋萬世,雖然冇人睇,節目又騎呢,仲要立場偏頗,但都叫做電視台,提供所謂既服務呀,唔應該收回牌照架,咁樣係冇包容經商之道呀。

梁在生只係做左兩年,雖然從未試過平均分合格過,但話晒都叫做一區之長,應該要比面人家,咁樣日日鬧佢,你包容下佢啦,佢都好慘架,個女係英國讀書,冇父親在身旁,老豆最多係假期就過佢祖國(sorry打錯,係英國),才能夠團聚,人地一直係外地讀書雖然老豆話過唔會比仔女去外國讀,但係過左去讀,可見幾難為佢地一家要兩地,所以亦需要包容下佢地的家庭境況。所以梁先生咪知道苦處,叫香港人去大陸讀書而唔係去外國讀書,佢係用心良苦架。
所以一眾高官子女在英國留學,其實係有苦衷,大家應該包容甚至體諒佢地既苦心。

如果香港市民人人能夠包容,咁咪好好,搞咩公民提名呀,篩選咪好,指定幾個,咪唔駛煩要包容邊個容個入選,連門檻計法都慳番。所以中共真係為大家好架,連包容之心都幫你掃除左,咩都唔駛煩呀。

伸延閱讀
中國居民對廣場舞“以噪制噪”
唱歌跳舞嘈到爆 居民反擊靠音波炮
探射燈:音波炮350米範圍可致命

1 則留言:

  1. 左膠 , 左膠 , 超級左膠 , 超級超級左膠 , 天冇眼呀

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails