2010年10月5日星期二

「讀心神探」出街後會有不少爛gag

這戲當然會成為收視高企的電視節目,這不容置疑,而且抄邊套,將有一大堆新聞。不過看完,大家可以搞惡一番。

從你用左手撩鼻屎的行為,就知道你左手比右手靈活和敏捷,從而知你是一個藝術工作者,因為你是右腦思考既人。

你今早連放四個屁,可見你昨日吃了一量薯仔,仲要係美國果隻,相信你呢個星期是去了美國南部,仲要係較偏遠地方,因為你既屁濃烈程度很高。

從你對眼左望這位36D既女士來看,你並不是一位同性戀者,而剛才我地成班人唱K歌時你不時留意MTV入面位女角的裙底時及事業線時看得嘴角微向上笑,你必定是一位拍攝人像的超級龍友,仲要係比錢摸人個d仆街。

你流晒鼻水又咳,好明顯你有感冒,仲要係Jessica C感染到你,因為剛巧JC同樣有這個病狀,而你倆人又昨晚一齊吃飯,食飯食到染病,而兩人亦著昨日既衫,冇換過衫,你地有路.....

4 則留言:

  1. 從你咁鐘意睇「讀心神探」,就知你係唔去夜浦嘅乖乖仔,你會鍾意陪老人家死追是但台D劇,係十足十嘅孝順仔!

    回覆刪除
  2. 抄lie to me 抄到……而且lie to me 好睇十倍……

    回覆刪除
  3. Ebenezer
    你係網上姚sir

    張兄
    仲有抄好多其他劇

    回覆刪除
  4. 基本上是看心理學的理論, 但編劇的邏輯好有問題. 如果是疑犯, 一定不作聲代律師來.
    始終覺得理論歸理論, 劇中邏輯不合理.

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails