2017年5月12日星期五

《不懂撒嬌的女人》只是改善不是等於有水準

係TVB做高層其實幾好,不需要點樣搞花臣,都可以有穩定收視,然後拍一套畫面有少少改善的《不懂撒嬌的女人》就居然被讚,講到全城熱棒,至少毒果,HK01日日講,日日話劇透,人地唔知,以為呢套係香港有史以來最好的時裝劇咁。事實上你只需要看一兩集,甚至看半小時左右,你都估到劇情講咩,和以往TVB的膠劇一樣,只是畫面質素改善左,但內容一樣不濟。

但最好笑TVB將《不》劇講到天上有咁,例如強調是4K製作,嘩,好大突破呀,好似HKTV五年年都已經用4K拍攝劇集,大陸、台灣等地一早已經係,根本就唔係什麼新鮮事,但就講到全城震撼。不過更加搞笑係話製作認真,而其中一個關鍵係有「圍讀」呢樣野。嘩,「圍讀」,好專呀。其實乜唔係一個最基本應該要有既野咩?正如你做project,你都會有個底,或者演練一次啦,「圍讀」有幾新呢?只是TVB你以往的製作水平低劣,井底蛙技術水平,所以就將這些所謂的低質當作高質去做賣點,真心係笑死人無命賠呀。

講到人物劇情,林文龍好有型,但你每次見佢十個鏡頭,十個都係同一個表情,基本上任何變化都係冇變化,宣萱更加唔駛講咁多年來佢講對白都係同一個tone,就係冇尾音,鬧人或者激烈表情對白都係一樣,變化不大。至於此劇的劇情更加是三四年前台劇feel,2009年《敗犬女王》都已經有呢類所謂剩女X女強人故事啦,而且港女題材都比岑應之流的所謂實況劇拍到爛,仲來玩這條橋,係咪有少少out呢? 夠潮既話,就走去拍下PTGF同PTBF啦。不過TVB應該拍唔到,因為所有花旦同小生,都超過三十歲,你斷估唔會搵個唐詩詠仲扮二十碎做PTGF掛,不過可能都唔定,因為TVB真係冇人。

畫面有改善但唔等於劇情有改善,TVB依家用一慣的編劇手法去講故事,甚至連擺位都係咁,一場戲講述一班人在開會,居然可以成班人一字排開係度傾,等個鏡頭影住全部人,嘩,咩會呀,可以一字排開,真係仍然停留係《香港八四》食飯時得三面台咁拍法。

但更加奇怪係話如果呢套唔得,就會走返回頭路用返傳統水流作業拍法,真係咩logic,如果唔收得係拍得差,但點會再回頭路再拍得更差既野比人,唔係慳皮係咩?

不過其實都唔係最好笑,更加好笑係毒果,日日係度講,你又講到自己同TVB幾唔妥,但你又日日講,還有什麼劇透,分明係TVB和毒果自己夾好計推個劇,互相拿clickrate同收視啦,呢d就真係口裡說不,口袋卻很誠實呀。

但卻加搞笑係觀眾既選擇,這劇是9:30做,ViuTV同段時期係《鮮浪潮.語》以及《404之異國二域》,一個是半小時創新故事又貼地的題材短劇,另一個是資訊與娛樂並重的旅遊節目,但係就冇人會講話好睇,毒果更加提都冇提煲下吹下都唔見,觀眾更加冇留意。

當你話做咩唔睇ViuTV,一大堆理由會話,我放工好累,想個腦休息輕鬆下,唔想咁用腦。咁咪就係每人睇埋膠劇,唔好怨政府做咩唔比多個電視台你選擇啦。

依家大陸劇已經大幅改善同進步,唔只畫面靚,劇情都有改善,當然一些抗日神劇係搞笑,但總有一兩部係好野,好似近期《射鵰英雄傳》已經好好,留意佢個總導演是蔣家駿,他是香港資深導演,當年套劉華套《廟街十二笑》係佢拍,之後佢走左去大陸轉型搵食拍左好多劇集。連《人民的名義》是愛黨劇都有劇情啦。香港係要進步下,唔係係度自high仲以為套《不》好正。

其實什麼的觀眾就係有什麼膠劇,其實都唔好怨TVB,都係自己香港人種的果。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails