2009年11月29日星期日

媽媽經典家常湯牛骨湯的真味道

我並不是朝鮮人,也不是阿rain,但是我極度喜歡飲牛骨湯,不過這種牛骨湯製法和韓國不同,而是類似羅宋湯造法。

不過製法係點?其實我一知半解,我只是負責飲,但據知牛骨湯除了要放牛骨外,還要落牛尾,才能夠帶出牛的香味。
而牛骨湯的重頭戲當然就是吃那些牛骨啦,其好咩程度,絕對是米芝蓮三星級數,真係唔講得笑。

但煲這湯除了煮藝外,另外是需要額外條件,就是體能,因為你要由街市拿著差不多十磅的牛骨行十多二十分鐘路程回家,並不下於拿著個啞鈴跑步。

但一個媽媽卻願意做。

就是為了子女可以回家飲這碗湯。

這碗湯的價值實在用正常的經濟學理論是不能夠解釋,高斯、張五常、克魯明 paul krugman都並不能作出一個合理解釋,唯一的解釋就是「母愛」。

這兩個字就是答案。

我記得每次我病是你喊多過我喊,我吃雞脾的數目絕對可以列入一個紀錄,因為是你留雞脾給我吃,應該是有個「脾」字我都必定有得吃。因為你我先會有吃到近乎失傳的家香菜包括蛋角、壤鯪魚、煎封鯪魚、頂級自家製芝麻糊、白切雞配自製薑蔥雞蓉、新年必備無敵豆沙角.....

所以我不覺得蘇Good有幾好睇,因為我家中有這位廚神仲好睇。

你為我煮了這麼多年飯仍然仲有這團火,我無話可說。

媽媽Happy Birthday。

6 則留言:

  1. Ma Ma,I Love You &
    Happy Birthday :D

    Your daughter Ka Ming
    2009 Nov 28

    回覆刪除
  2. 祝Terence媽生日快樂!

    Terence兄,你係唔係應該去街市幫吓手拎吓餸?!同埋學番一兩味好味餸菜旁吓身?!

    回覆刪除
  3. 祝伯母生日快樂.

    又,我之所以鍾意睇蘇good,係因為我阿媽鍾意睇,我太座鍾意睇,同埋我阿女鍾意睇...

    回覆刪除
  4. 謝各人的祝福

    CM
    如果你有now台,睇cooking媽麻,會仲好睇。

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails