2009年11月20日星期五

廣告行銷旨在警醒

今日在看台灣聯合報新聞時,見到一則台灣法務部找一位公務員美眉做代言人,其廣告如果唔留意,真係以為係賣緊o靚模廣告,原來該廣告是叫人唔好濫毒,因為有女等緊你。

如果這個廣告在香港,必定大鬧特鬧。但這個廣告其實正正打中市場目標,一如早前澳門的另一個禁毒廣告,都是指吸毒會導致性無能。這兩個廣告雖然都幾出位,有道德士認為不應該鼓勵迷戀女色,但如果你作為父母,你寧願佢日日溝女,定日日濫藥呢?溝女唔駛死,最多腳軟,但濫藥可以死人,咪話唔驚。

反觀我們香港的禁毒廣告推廣,真係有d唔知佢想點,「向毒品說不 向天職說得」,我想問問有幾多個年輕一輩後生仔會明白這句口號的意思?老實講,如果明白其意思,都唔駛去take野啦。禁毒廣告問題其實是反映社會生怕踩界會影響社會輿論,即係怕做錯。
如果將毒品問題真實反映於廣告上,實在不用這些口號啦。所以我寧願好似台灣法務部以及澳門的禁毒廣告,明刀明槍,不會轉彎活角,這樣才切合年輕市場需要。

伸延閱讀
美女法警 反毒大使
美法警宣導反毒海報 網友批會鼓勵沈迷女色



5 則留言:

  1. !!!!!最不喜歡這種題材!

    回覆刪除
  2. 德國和澳洲的香煙盒上會寫吸煙導致陽痿,再有澳洲的香煙盒上有吸煙后肺部變黑的噁心圖片

    回覆刪除
  3. 有無留意強積金廣告幾有創意?
    保本即係保本,股票即係高風險高回報

    回覆刪除
  4. 首先正字一下: 轉彎活角 -> 轉彎抺角
    那老套無比的口號正好證明香港政府的官員們和普羅大眾(特別是年青人)的思想脫節得有多離譜。

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails