2010年7月9日星期五

搞笑醉雞

今天和朋友吃滬菜,很美味,其中醉雞更是推介。

放工後回家,讓我想起當年在外地讀書時整醉雞翼的一些笑話。那時候在多倫多讀書,姐姐開了一間鐘表店,很晚才回家,所以煮飯的責任便放到我身上。

作為一個好日唔做野既衰仔,煮飯便成為一件「靈異」事件一樣,這個過程,歷時大約三四個月。最後唔知點解,便沒有再煮。

而當期時最拿手的小菜,有三款,包括醉雞翼、牛肉炒菜心和焗三文魚。而大家試想每日不停都係得呢三款的時候,就會變成雞醉、菜心炒牛肉同再焗三文魚,不同輪流而沒有換。

當中醉雞絕對係一個經典,因為根本做法完全是九唔八,首先將雞翼解凍(嘗算正確),之後就放到康寧煲,加水,放雞翼,然後煮熟,熟到差唔多的時候,重頭戲來了,就是加「雙蒸酒」,冇錯而不是「紹興酒」,煮多兩野,上碟,食。

這個菜色,居然可以捱到幾個月,而家姐亦冇投訴,照食可也,問你服未。相信熾哥見到都要大讚有「口感」。

雖然醉雞是經典,但理論上三文魚絕對是可以放係張飯桌上,因為極度簡單,只要搵鹽和水沖沖條三文魚洗淨,加少少監和蒜蓉,搵錫紙包起佢,焗佢十五分鐘左右,記住錫紙口要向上,否則漏汁。這樣就大工告成。

在此實在多謝我的姐姐可以忍受到這三款難以入口的小菜而沒有詐型,可見姐姐的忍耐能力之高。

比個正確做法大家先。

2 則留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails