2015年5月9日星期六

隱世良心粥店

這個標題好像很誇張,點樣隱世法呢?用阿GEM mode話事解,駛唔駛呀? 咁hard sell呀?可能個人覺得這店挺特別有趣。

有日放工很累,想吃點東西才回家,走到灣仔譚臣道,這條街是一條食街,因為這條街仔細細但已經有多間名食店,例如數十年老字號的華南粉麵,又有越南粉火車頭,仲有高檔的蟹膳,一條街仔只有一百米左右都已有三間名食店,都咪話唔特別。

但當晚我沒有走到這三間店,反而是走到一間粥店,名字叫「合記粥店」,我想進入這店並不是知道好不好吃,而是當時店裡很少人,夠靜,還可以坐係街外,靜靜地吃碗粥,舒舒服服都幾好呀,我就這樣坐低。

我叫了一碗生滾牛肉粥,同一碟油炸鬼。

粥底很有家的味道,並不糊口的漿糊粥,是綿綿的,而且還是爆花的真正有米粥,而牛肉亦很入味。雖然是晚上,但油炸鬼並沒有油益味。而且還見老闆正在做腸粉,即叫即做。我當時心想,你咁認真既?
因為我見這店我未去過,所以我便問開幾點,佢話早六至晚十一。香港地要這樣做先可以維持,租金貴,冇計。
日做十七個鐘!!
埋單只是三十四元,二十六元生滾牛肉粥,八蚊油炸鬼,你要記住係生滾喎!!
而印象最深刻是老闆很斯文,並不粗魯,態度很友善。
咁既價錢係灣仔,當然要記低啦!!

第二次去,我原本是想吃黃鱔粥,但老闆好唔好意思咁話今日冇,咁我就叫碗鮑魚粥豪一豪啦,順便我要多碟炒麵。而鮑魚粥都同樣係二十六蚊,駛唔駛咁抵呀?老闆佢真係比左原隻鮑魚仔過我,再另一隻是剪細等我易入口,一碗粥兩重吃法,如此細心實在佩服,而炒麵成個山仔咁,仲要好味夠香。


吃完後我周圍望望,見到有寫著待用飯券,原來這店有提供待用餐服務,當日記得是寫著3個,數目並不多,我問老闆幾錢一個餐,他說二十四蚊。我便買了個待用飯券。期間有位老婆婆入來買粥,老闆好細心問佢要咩,之後又叫佢小心熱,同埋要唔要配料之類,可見老闆為人友善又客氣,對老人家亦好尊敬。

當時我覺得這店既有人間情,亦有營商之義,實在佩服。


過左一排又去這店,終於可以食到黃鱔粥,真係好正,因為粥底再加黃鱔新鮮,上乘之選。埋單當然又是例牌買了待用飯券,這次我便問了待應阿姐佢地點用,阿姐就話有時會派比人,有時會比一些老人院。

昨日我又去,又買待用飯券,這次阿姐問我不如拿這張待用餐單走,等我自己派比人,但我怕自己唔知點派法,無端端走去比人好像好唐突咁,所以我最後還是將待用餐單留在粥店內。

每次我買待用飯券,老闆同伙記都很熱情笑著多謝,那種感覺並不是虛假,其實我真的想說其實我要多謝你們才對,因為你願意行這一步,其實是好人好事,二十四蚊並不多,但是足夠人溫暖一餐,這一餐除了是給人溫飽,還給了一種愛的關懷,同樣是暖在心頭。


其實我想拍下老闆的容貌,但是我想我已不是記者,這樣拍下人家好像又不大有禮,而且也不知道他是否願意「出鏡」,所以便拍低他工作的一雙巧手。

近日見新聞有關一間在勝利道食店的待用飯券的問題,讓我想起大家可能停一停諗一諗,香港雖然是一個發展成熟的大城市,但是仍有為數不少的階層人士搵兩餐都是有困難。

或者你有日經過灣仔,剛巧又經過譚臣道,或者可以吃碗粥,買多張待用飯券,其實不一定要買好多張,大家只要你又買一張,我又買一張,積少成多,受惠的人就可以更多。

人與人之間的關懷就是這樣傳出去。你所做的事並不是什麼好偉大,不會有人前呼後湧去稱讚你,但幫到人卻是實實在在,是真實而不虛假。

或者下次我買下待用飯券,嘗試自己給予有需要的人,開始行第一步。

合記粥店:灣仔譚臣道8號威利商業大廈地舖

1 則留言:

  1. 我讀到一半,已想留言問你知唔知最新勝利道果件事,其實排隊同衛生問題係可以解決的,希望佢可以繼續。
    另,你呢篇,同我剛剛貼的那一篇,關於做善事應唔應該分享,寫的 timing 好夾 ^_^

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails