2021年6月24日星期四

何解Blame the victim

社會是得意既,因為社會是由人類所組成,七十億人就有七十億種想法,這是明白。但明白還明白,有時候會問何解會這樣?

蘋果停刊,網上唔少人會說好傷心,說香港沒了,死了之類,這是理解,人是有感情,特別在這幾年香港的變化,感受很深。一些建制派當然會開檳慶祝,明白,因為贏了一場仗,當然會賀一賀佢。但是一些本土派、熱血人士,在這一刻正在落井下石,單打取笑,這是一個什麼邏輯?

在政治當中,私怨是常見,所以見到人家沒了,很心涼,覺得是抵你死既。但是去到這一刻,你還持這種私怨? 記得19年時,很多人上街,去衝,有人叫人唔好死,衝來無謂或者不值得,留條命更重要,這是明白,也理解,因為好心同真心勸大家。但今天人家執了,又轉過來說這是現眼報之類,甚至又說蘋果唔做呢樣,唔做果樣,唔做archive,這和Blame the victim基本上沒有分別別。

這並不是黃唔黃絲既問題,即使一刻有其他本土、熱血系等等因政治事件而陷入險境,唔通又話佢地? 將心比己,易地而處。唔係講一些非主流既說話,就等於是清流,就等於看得透,看得通,又將自己什麼智力門檻提升120,只是自己進入了一個圈圈,走唔出來,做怨婦。

呢一刻都在內鬥,其實是浪費自己,燃燒自己本錢,實在不值得。

如果想贏,正正經經提出意見,做左佢先啦。

繼續參選、落區、文宣......種種種,你都可以做,但唔好仲懶勁只懂批判然後圍爐取暖,因為把!火只會越燒越縮。

2 則留言:

  1. "攬炒玩完""成功爭取國安法"呢隻鑊, 唔推俾你, 唔通自己揹咩? XD

    --Dogdogchi

    回覆刪除
  2. 言下之意即係國安法仲勁過攬炒,謝謝提醒。

    有排無來,祝身心康泰。

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails