2011年3月17日星期四

採卓鹽

唔係阿sa蔡卓妍,而係今日香港進行大規模源材料掃貨,是掃我們的食用鹽。

繼沙士板藍根同醋之後,港人又一力作。今日各大超市都有人搜購食鹽,甚至沽清,甚至有人開始掃雞粉。

因為有說鹽當中入面有碘的礦物,可以抵抗輻射。

都話香港人唔好成日話人蝗蟲前同蝗蟲後,現在自己都變成一群蝗蟲。

有說這是中華民族的心態,因為沒有人會相信政府兩毫子的說話,自救才是最實際,因為出現這些搶購潮已經成為香港的本土特色,媲美每年長洲飄色同海洋公園哈佬喂。因為一樣咁反映香港的特色。

可以留意這批購入食鹽都是主婦,從電視畫面看到大家便會說都話師奶冇腦架啦,咁易比人騙。

但我們有否想深一層這批所謂無腦的師奶的資訊從何方而來呢?能夠短短一兩日內即時收取資訊的頻道,而又不是大眾傳媒,相信只有一個可能,就是透過互聯網獲取這些資訊,而問心師奶有多少位能夠輕鬆使用互聯網資訊而又懂上網獲取所需的訊息?有的,但不會是主流的師奶們。

那麼給予這些訊息的人是誰?好可能是現在看網誌的一批批不同界別的網友。

水能載舟,亦能覆舟,記得沙士一役上港人上了寶貴的一課,但可惜大家仍然沒有學懂和知性,理解什麼是理性思考和分析。

當大家常埋怨政府的同時,也好好和自己問問心,自己是否一樣的無知。

4 則留言:

  1. 據報導,有好多係香港掃鹽既人都係水貨客,佢地係香港掃貨然後運上大陸賣...

    回覆刪除
  2. 從新聞看,好多都係本地嬸嬸,而且沒有貨不只是上水北區一帶,灣仔旺角都係咁。

    所以不一定是水貨客。

    回覆刪除
  3. 其實,我都未知是否已經存在咗炒賣食鹽呢個市場機制,如果確實,純從搵利錢勁嘅快錢呢個方向去睇,可能呢班C9先係真正有無比智慧嘅春江鴨先真!

    回覆刪除
  4. 就觀塘我見,
    賣鹽的都是一些操大陸口音的生果檔,
    佢哋差不多攏斷了觀塘街市一帶嘅生果生意,
    今次見佢哋連鹽都賣埋,
    成條瑞和街嘅生果檔都兼賣食鹽,
    仲要檔檔將啲鹽堆到好似堆山咁高黎賣,
    又大大聲話今日唔買,
    聽日鹽食,
    所以我敢講在觀塘區這班大陸商人係推波助瀾炒鹽的主要兇手!!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails