2012年2月28日星期二

建議用特權法查梁曾二人

點解唔駛查唐,咁佢根本都斷正啦,仲駛查?

至於梁曾二人,橫掂大家都唔知佢錯在邊方面,或者可以為兩人成功洗底都唔定。是單查其中一個都唔公平,依家大家橫掂都互揭醜行,當然要擺上台,唔通又學埋台底交易咁黑暗。

如果身冇屎,真係唔怕查喎。

不過最好精妙都係曾鈺成,佢呢次咁夠膽爆話有人想佢死,睇到連土共核心區都有內鬥,可見國安有幾勁。其實真係好佩服國內對臥底專業,政治部真係唔係佢地個班啦。

2 則留言:

  1. 政治,你認真一天,懸念一天都太久了!

    回覆刪除
  2. 曾蔭權在答問大會上必須回答幾條關鍵的問題,否則答問大會毫無意義:
    1. 曾蔭權與一眾富豪之間是否已經存在親密的友誼關係?如果是,曾蔭權在行政會議有沒有申報這種關係?
    2. 曾蔭權在進行與他所認識的富豪直接相關的決策時,例如地產政策、批出數碼電台等等,有沒有申報他與富豪的關係?
    3. 曾蔭權作為主要官員任內,有沒有曾經運用過公權力,最終令到自己或身邊最親密的人獲益?

    詳看:http://www.chancedia.com/?p=43284

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails