2012年8月18日星期六

柒到冇朋友

按我分享



請用許說句粗口罷。

真係柒到冇朋友。

並沒有改圖。

這刻我想起徐四民說頭條新聞陰陽怪氣,超人扮拉登比人鬧到反艇,然後就話佢教壞細路。

老實說,超人明顯是正在玩曲線的幽默,都是理解得到。

但這幅是什麼意思?唔係化。咁又係咪一樣教壞細路呢?

拿著把槍是什麼意圖?認真的感覺,真的很有恐佈份子。仲有少少怕。

王國興心裡是想著什麼?如此低能的宣傳也可以做出來。拍時沒有想過嗎?

又想問問民建聯的宣傳策略人員,這個宣傳又是什麼意思?利用槍就可以勝利?那是暴力議會嗎?是對選民作出恐嚇嗎?如果唔此佢地就會以槍來對付選民嗎?

咩叫做柒,莫過於此。

6 則留言:

  1. 剛剛無線電視"飛虎"收得.
    他是用來拿C9票的.
    他們的宣傳, 我只是覺得好好笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家你講,我先理解得到,因為套飛虎所穿的制服和他們的衣服是兩種不同,實在很難聯想得到。
      唔通佢地怕抄襲?比人話佢地冇創意?
      但依家真係用難看同低能去形容,都仍然不夠貼切呢,唉。

      刪除
  2. 香港地今時今日好多人都----瘋了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 柒會唔會比較貼切呢!哈。
      你唔選佢,佢走去拿槍掃射你架。
      講得出,做得到,人地宗旨呀。

      刪除
  3. 一幫冷血狗賊, 擺出自以為很有型的架式, 其實是自暴醜惡的真面目, 柒!

    回覆刪除
  4. Jeesch, I have no idea the long arm of NRA has reached those local HK buffoons. I reckon they are fans of Sarah. http://newsrealblog.files.wordpress.com/2009/08/sarah-palin-newsweek-cover.jpg
    I am shaking in my boots. Yakes!

    -Reader from USofA. Thanks for the enlightening blog.

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails