2009年10月25日星期日

很討厭成日話唔睇港產片的港人

你身邊總會有一些朋友或認識的人,甚至在網上認識既人,總會說,「我唔睇港產片。」

說出這句話時,口吻自然以為疑似自己高人一等,有學養,識辨是非,知書識墨咁。

但每次聽到時,其實真係好好笑,仲覺得有點低能。

睇電影點解要分港產唔港產?好電影沒有分地區和國界,差的的電影同樣是沒有分國家地區。

每個地方總有好片,總有爛片,當然是有比例之分,但不等於是必然。

唔通見日劇就一定要睇?台劇就一定要追?日本電影就好睇過港產片?並不一次。韓片一定要看才夠潮?

的確近年港產電影品質是下降,但並不等於全部都仆街呀,仍有一定水準,「門徒」是不俗的雅俗共賞電影,投名狀更可以說是除了李安的一次臥虎藏龍後最佳的中國古裝新電影。誰說是沒有成功港產片。

說實話,唔睇港產片才是一種井底蛙心態,而且是心理自我低落,覺得人家才好,自己的產品不好,否定自己作為港人一份子。

這並不是要你十仆港產片,但是望事物也有點宏觀,印度、美國、歐洲、北亞、香港電影都可以看,只會不看低劣電影。

但偶爾看看低劣電影也可以警剔一下自己的電影品評的一個反思作用。

電影就電影,理鬼佢邊度呀,因為限制自己看電影的來源,只會限制了自己對事物的觀察力和狹窄視野。

4 則留言:

  1. 真係唔識欣賞臥虎藏龍...

    回覆刪除
  2. 唔止港片,同d朋友講去睇"風聲"都被人當異形!!!無人啋我!最後一支公都去睇!!!

    回覆刪除
  3. 唔止港片,同d朋友講去睇"風聲"都被人當異形!!!無人啋我!最後一支公都去睇!!!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails