2009年10月24日星期六

假期做咩呢?

三日假期,大家會做d咩呢?

一、睡番夠本,平時上班睡唔夠,補番。(女性很多時都會這樣。)
二、劈番夠本,平日上班冇得劈,補番。(男性很多時都會這樣。)
三、親子夠本,平時上班夜歸家,補番。(成家很多時都會這樣。)
三、情人溫馨過夠,短程到澳門過晚夜,Relax下。(情侶最常見。)
四、上網打爆機,玩番夠本但老婆隨時詐型。
五、打牌通宵,三五知己打足神風七十二小時。
六、遠足行山,襯秋涼行山最佳時間,累也不用第二胡上班。
七、寫番夠本,咁耐唔寫下blog,寫下身心舒暢,個人都唔同。
八、煲碟通頂,台劇、日劇、韓劇、外國劇睇足佢,但港劇則未在議程上。
九、食通天,大閘蟹又到,唔食唔叫過秋冬。
十、Hea足三日,咁就Hea左三日,番工。

額外十一、睇樓、買樓、賣樓,炒番夠本。


大家會係邊樣呢?

3 則留言:

  1. 三、情人溫馨過夠,短程到澳門過晚夜,Relax下。(情侶最常見。)

    適合而家班後生啊

    回覆刪除
  2. ET囉...不過我地有OT唔填落timesheet都無人叫食鐘喎.其實反正都無$$

    回覆刪除
  3. 執番夠本,平時唔執嘢;放假係屋企見到自己個壇嘢一次過執到夠...(旱物女都有頂唔順自己的時候...)

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails