2010年5月26日星期三

幸好香港還有這種高水平的年青人



看完這個片段,只有一句「Salute」

香港好耐冇見到咁強勁思維與說話技巧如此清楚的香港人,這兩位出言會出席者絕對比得上現時所有官員、立會議員。

說話有條理,邏輯論據清來,重要兩個人個樣正正常常,唔樣衰。最重要就係唔係時年青人所謂的「香趕人」,絕無懶音,更加抵讚。

今日看了練月錚在信報所寫的評論,是近期報紙評論當中最簡潔有力的一篇,當中點中時下香港人對政治的分類細節,值得一讀。

平日和朋友在討論政治或者一些民生問題時,以為自己思辯清楚,但見到人家這種級數,真係先知咩叫「超級巨聲」,即係你平時只係唱K歌,但走到台前,即時可以比杜麗沙和miss chan chan叮走,但片段中兩位先生,絕對可以棒走金咪大獎,然後係紅館開騷的那種。

香港就是需要這種政治人才,如果你要香港可以升呢的話,搵這級數的年輕人進身政壇,必然有一番新氣象。

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails