2012年3月25日星期日

特首選舉全日之最:鄭家純

今日梁振英獲選,是意料之內,中聯辦發功之厲害,廣大市民看得目定口呆,連平日古惑的肥佬黎、李國寶甚至是李嘉誠都比中聯辦過左一野。所以今天梁多少票贏都不是重點,因為劇情定好左。

但今天奇景是當梁振英獲選後的記者會,新世界集團主席鄭家純站在梁振英身邊,比羅康瑞站得更貼梁。

在選舉提名時,鄭家純有向唐英年做提名票,現在走到對手站台,實在目定口呆,變面之快的確是全日奇觀之一。

有傳聞鄭家純家中也是有不少地牢,不知是否真的呢?當然人家可以是合法啦。

不過在彫叔眼中,認為個仔終於醒番次,補飛未遲,好過當年搞到新世界負債纍纍。當補數啦。

今天是國際七人欖球賽,理應是歡天喜地的,但卻是香港最灰的一天。

伸延閱讀
特首選舉:轉軚的鄭家純不介意別人眼光

5 則留言:

  1. 記者問李兆基「你剛才投梁生定唐生?」
    「我唔記得咗了」

    回覆刪除
  2. 不同睇法喇,我倒不覺得。

    觀察一下罷,聽其言,觀其行,若他真的唔掂,我都倒佢咯!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 呢期你寫野咁玄,你係話新特首、鄭家純定係我狗先?哈哈。

      刪除
  4. 咁大隻純種狗你都見唔到?人家係富貴品種,你點可以同佢比呀!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails