2018年3月8日星期四

311補選泛民輸才是救港

之前說國師單打容樂其是誤判,因為這樣才是真正的焦土政策。

現在認真討論311投票的部署。那你想看喜劇定想睇人仆街

一、如看喜劇,建議是地區票全數投建制,但功能組別投司馬文,無他,因為想司馬文以英語論述香港政治,看看今天各位立會人士如果想跟他辯論,是如何應對。
個個都「I go to school by bus」,可能淨係得個立會全職英語老師毛孟靜會同佢講野,其他人會唔會口啞呢。最好就搵佢提出動議、題案等等,看看大家有咩反應。當然立會有翻譯,但可以好肯定無人會即時向佢反擊,又或者議會中段休息期間,司馬文應該向高官又好、建制又好都提出質詢,仲要有記者在場。香港人最喜歡睇人出醜,橫掂個立會功能都喪失左,大家柴娃娃咪幾好。

二、睇人仆街就全數投向建制派,包括功能組別
唔係建制有幾好,而係泛民真係廢,唔見棺材不流眼淚,要看清時局,焦土政策是有效,要等到泛民知道連四席都冇埋,深知下一屆到時都有同樣效果,什麼楊岳橋還會跟陳淑莊跳舞嗎?如果輸,肯定佢地日日諗爆頭反擊,因為才可以保住自己個位,可謂絕地翻身。這才是真正救港。到時要多謝國師啦,日日咒佢地,佢地終於醒覺,可謂國師沒有議席,都可以發功呀。

又可以看鄧家彪嘅出眾表現,亦可以看陳家珮如何支持永續特首,又有陳永舜同佢個奶媽元秋一起上陣,單係呢幾樣都值回票價。

全投建制,建制到時真正完全控制議會,政府大量題案必定可以通過,所以波叔為何唔派錢,都係因為等庫房keep住d錢,等立會財委會做野,咁什麼基建、填海造地、或者N咁樣多起樓硬件設施都可以從庫房中撈油水,咁先比到港人知道大家點樣比人過一棟,唔仆街,香港人唔流淚,唔覺係問題。

一於投建制!!

2 則留言:

  1. 好似而家係建制支持派錢喎,作文前,
    做下基本嘅客觀資料收集,平時食少啲懶人包啦
    Larry

    回覆刪除
  2. 你都幾留意呢度喎,多d來啦,最好有埋link 一齊互相討論。
    今次派錢真係支持建制,泛民不知幾廢,投票時間有做野,呢D咪醒

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails