2018年3月1日星期四

建議全港市民明年考DSE

政府話會讓明年考DSE的同學免費考試,此事一出,好多人都話走去考,話想玩下,特別係話想考Oral喎。

其實明年全港市民一齊考DSE就好,特別係為人父母以及中年人士,等佢地感受一下公開考試,今天DSE考試的壓力如何,唔好成日話依家D細路無用,少少壓力就要生要死云云。

仲要佢地考完唔係玩玩下,堅認真去考,唔理考得好唔好,就將份成績同時Send去佢地嘅公司老闆度,咁就知道咩叫做考試壓力了。

「我會考A-Maths當年擺A架。」依家考數都唔知你明唔明條題講咩都似。
「依家d學生英文真係好屎」好你就去試下考Oral,睇下拿到幾多分。
「英文又唔得,中文又差,依家d後生真係好廢」睇下你考份死亡之卷會拿咩Grade先好出聲。

建議蔣麗芸、梁美芬、屈穎妍之流去考DSE是單一科,睇下自己有幾威都好呀。唔好成日係報章上話年輕人有幾差,或者對國家有幾不認識,咁考份中史睇下咪知你對國家有幾多認知都好呀。

現在政府可謂今次用心良苦,真係為廣大的學生來一次大平反呀。香港人特別中年以及上了年紀的人無野叻,最叻就係恃老賣老,一陣就話想當年,四十至六七十年歲,根本就是活在香港盛世年代,環境同依家兩樣時,可謂時勢做英雄,考一次DSE好肯定即時現形,唔係話成績有高定低,而係面對考試這種壓力你如何處置。不過到時我怕壓力太大的中年一輩,一陣唔知發咩神經,然後話佔中累事囉。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails