2009年8月26日星期三

政治意識淡出經濟意識主導

記得小時候,大家會知道邊個利比亞卡達菲、巴拿馬周事強人諾列加、古巴總統卡斯特羅等等。這些人物在我們於七十年代出生的人,其感覺多數認為他們是負面的,還有伊朗總統霍梅尼直頭好似個魔鬼咁,這都是拜於西方社會把持輿論多年的結果。

回看現在,社會資訊的發達以及政治意識形態慢慢淡化,抬頭是經濟掛帥意識,資本主義橫行全球,是歷來最強的,基本上全世界都是資本主義為主導,只是其每個國家含量不同而已。

看看英國放炸彈恐佈襲擊的利比亞人物便知道,依家全球世界個個都環境唔多掂,有奶便是娘的情形下,還會認得什麼恐佈主義咩,美國所指的慮佈主義,只是阻住佢發達的人便會認為是恐佈人士,所以不是叫反恐,而是叫反資才是。你又唔見許作人入監時,有人出來叫聲?或者直頭走去幫手?

經濟大過一切,因為全世界人都走進一個新時代,就是全民消費,唔駛錢好似唔對得住自己,甚至唔對得住鄰國咁滯,看看美國早前鬧中國話佢儲錢過多才搞到金融海嘯就知道咩叫搞笑同發窮惡。

大陸投入四萬億,可以炒到港股及港樓可以升到咁,尖咀新開盤名鑄可以二萬元一呎,只是在河內道而已,真係唔係經濟主導整個社會真係搵鬼信。

不過說話回來,經濟主導總好過政治主導,政治主導的意識形態惡果大家唔係未見過,經濟主導有個好處就是大家在自私利益下反而形成一種共同利益共識(當然是理想角度去看),這樣相對地的對立狀態會減低,都會少點打起來呀,最多咪鬧兩句,然後又密密搵錢,密密消費。

不過大家在密密搵錢和密密消費時,做人也要有點良知,看看內地維權人士,香港正生會學生的壓力,邊緣化少數人士,總好過呢期最超級低能就係鬧劉華唔結婚,人地結唔婚關我地咩事呢?馬來南洋文化真係是必然嗎?尊重人才是最重要。

2 則留言:

  1. 美國中共世界兩個最大邪惡軸心

    回覆刪除
  2. 以色列都係恐佈主義,靠放炸彈起家。http://en.wikipedia.org/wiki/King_David_Hotel_bombing

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails