2020年5月30日星期六

侵侵粉絲打飛機到上月球

大家都等左成晚,睇下侵侵會出咩招對付中共,所以唔少人都唔睡等食花生,自己頭先入了一個黃絲的Facebook睇直播啦,去到侵侵出場,講完一大輪,得出結果係.....

佢只係將過去幾個月以來對中國的不滿做左一次Summary咁大撚把,如對中國所謂的科技盜竊會反擊、限制中國學生在美留學,取消香港地位等等,但無講明實際內容或者幾時實行,而當中最實際係佢真係唔同WHO玩,係咁多。

以上這些說話,侵侵過去自從武肺之後,佢日講夜講,全香港人都識背啦。不過呢樣都唔好笑,反而係頭先係個黃絲Group入面的粉絲,講到侵侵措詞好強硬,人地唔知以為侵侵正式開戰,美軍正式進入台灣海峽同大陸開波咁。但實際上佢只係又係吹到大一大,根本無真實行動。但侵粉睇完個新聞發佈會有如大家打完飛機一樣,以為自己同左三上悠亞搞完十輪大戰,非常自high,好似香港有救咁款。

中國對香港實行國安法,除左係對香港的政治上實行一國一制,違反當年約誓,實際上是對美國不放在眼內。因為美國的香港有其責任,因為有香港關係法,即係香港有事,美國其實會攬上身。但明顯至今,中國睇穿美國不會動真格,所以趁武肺向美國插一刀,對家也不能還手。

 雖然很多人都會說國際政治並不是如港人期望可以會有迅速的反應,是需要時間。這個道理是明白,但同時間這個道理也是有點落伍,因為今天資訊不是冷戰時期的美蘇對壘,資訊不發達,所以會要慢慢部署、策劃計謀去展開行動。今天資訊是即時,所以行動快,甚至是實時需要作出回應,是一個全新時代的政治環境,等於以前股市越洋玩最多都係大戶、基金,但今日街市二嬸都可以買 Tesla啦,仲等咩。

睇得到自從去年反送中運動後,中國便計劃今這個國安法,並等待時候反擊,因此香港警方起初放軟手腳到近期大反撲又高調就是配合國家的行動。這無疑是中共在這次政治自我保護上是非常有自覺性和迅速反應,也使西方國家來得措守不及,以為中國沒有板斧,實際上中國做好了準備。

當然武肺也是使中國有機可乘來一次大反擊,西方國家慢三拍的行動顯得更無力。而且西方陣型團結不再,所謂的基督文化圈實在有點老態,或者可以說是不夠人家絕,不夠人家狼。這是西方國家的一個重大教訓。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails