2013年10月15日星期二

從電視牌照便知道現今香港搵食都係靠人事

最新電視牌照發牌無公開交待不發牌照原因,一句行會保密就唔答,政府真係無得頂。王維基你死左都唔知咩事,鬼叫你冇後台,又冇支持特首咩。

以質定論,其實維基台同Now是最有價值去獲得牌照,三間競投者中,維基台最有心同最有魄力去做,其全力製作以及邀請不同電視行業者投放資源,對本港媒體產業有承擔,已經是給予肯定。

香港電視娛樂其實即係Now台,本身有的是本錢,還有是強大的政經網絡做後台。以往Now做的電視節目都較有看頭,如一個地球都都頗有吸引力。

反之奇妙電視台的母公司有線做了十多年都仍然不見得有很大的進步,當然其有線新聞是不可多得,但其他節目未見進步,特別是劇集與綜藝,可謂是仍然走在八十年代歡樂今宵時代。

如果以質量去計以剔除其中一間,奇妙理應是首選,但是奇妙個爺是吳光正,吳是特首支持者,點都要有回報,自然是坐定有牌。

所以大家都估一係澤楷或者維基冇份,當時大家以為澤楷冇份係因為其Now的新聞台及其作風都對梁特首不賣賬,但後台如此強硬實在難以被拉倒。最後勝出。

但是王維基這位白手興家全無後台,只得有魄力與技術,無人事,無人脈,最後是死於這個人事關係上。

所以王維基死心罷,香港是這樣玩法,你昔日白手興家的年代,早已告終。

這是不少港人心聲

3 則留言:

  1. 我地呢一代香港人真係好淒慘, 大學畢業出來搵工, 如果唔係識人就人人做sales, 以為捱幾年可以轉行做自己想做既工, 結果係由一行既sales轉去做另一行既sales, 然後你睇番成個香港, 設計係由冇創意冇美感既人做, 教師係由討厭細路既人做, 編輯係由唔睇書既人做......你就真係覺得既憤怒又無奈。

    回覆刪除
  2. Sawlee自從特手一役,俺對所有吹水五抹咀既誠意同魄力已經一蓋當無到。

    俺既感覺系對高薪無能既不滿,連一個得體d 既策略性奶油落臺楷都五林。就出泥見人,典玩落去。

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails