2016年11月9日星期三

人大釋法龜縮美國大選就嘴郁郁

打開今日臉書,唔知以為香港是美國領土,全日美國大選洗版,不論你是支持Hilary定係Donald,大家都即時政治評論員X經濟分析員上身,個個講到頭頭是道,真係專業過沈旭輝同林行止咁款。

美國大選當然是影響全球,但是香港人就好像當自己係真係美國人咁,你一言我一語,之後見Donald勝出,就大叫慘,什麼未日降臨咁,慘無人道咁。

喂喂喂,香港一早都係咁啦,你又唔見大叫慘,人大釋法五刀斬係你身上呀,你咪一樣視若無睹,你咪一樣第二日走去轉飛日本玩,仲要打卡叫好咩呀。

平時唔係我唔理政治、又話政治好Dirty咩?點解見到美國大選就唔Dirty呀?六中全會同樣關係到你身邊啦,人大釋法一野就KO你班香港人,你都未叫慘啦,這些切身問題唔覺係問題,但係到美國大選就以為自己好關心社會。

其實果句,Not in my backyard,唔係自己身上,港人喜歡指指點點,扮晒中立懂看透世情。有d仲衰,係度取笑美國人選個咁既總統,問下自己有咩資格笑人呀,你咪一樣有個689做你長官,仲要同你講聲「五次釋法姐」,你都一樣麻木甚至大叫支持啦。人家可以整個短片取笑領袖,大鬧領袖如何不該,但你連講句野都怕比人DQ,比人拉又鎖。

等於一個深山野人笑個現代人乜你用明火煮食咁冇常識架,都唔用微波爐,又快又方便,但個深山野人其實連明火都未知點煮,枉論知咩叫做微波爐啦。

中國大陸係度笑人地個總統選舉,選到個咁既總統出來,其實真係知唔知自己做緊咩架?笑九人時睇下自己係咩程度先啦,你連選既資格都冇,講咩都冇用。不過阿Q精神會話,好彩就係冇得選,所以先有咁強國呀!!大有人在!!不過一個屈尾十就準備走資同移民美國。

如果Donald Trump係香港的話,佢一定選唔到,因為一個釋法就DQ左你啦,你好命係因為生於美國而已!!

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails