2017年4月29日星期六

陳美齡肯定受港媽歡迎

坊間傳居日演藝陳美齡會做香港新一任的教育局局長,使近日成為熱門話題,現在不是談這傳聞是否真確,倒不如談談她做教育局局長的話,有什麼人會喜歡。

當然你是黃絲的話,自然不會喜歡,反對佔中喎,你邊會認同呀。所以可以不理這個論調,因為其他人一定會好Buy。

就係港媽。

陳美齡在港媽心中,簡直係完美典範。先是年齡,她今年六十一歲,在香港出道,在日本成功及結婚甚至生活,連結婚個伙朗係安倍晉三,你話幾勁。如果你是五十幾歲的阿媽,有個剛剛大學畢業既仔的話,這批父母,相信是看陳美齡長大,這種情意結當然有啦,倘若做局長,在認知上肯定是最高,你個昔日偶像做局長,幾有親切感。試想佢去學校做下Road Show然後同你唱「說一聲香港、香港。」嘩,阿爸阿媽真係當睇緊演唱會咁滯。

再講學歷、背景,她擁有博士學位,真係難得,這種Role Model自然心理投射啦。再加上可以嫁到外國去,係外國生活,不用在香港捱,打入日本人市場,這個職場經歷,無疑是屈機,港媽自己不能走出香港,但偶像可以,甚至多期望自己個女可以嫁到外國,同親朋戚友炫耀一番。當自己子女或者個孫仔拿著外國護照,真係高人一等呀,當然你要同時要強調自己好愛國,咁樣先得喎,否則唔夠離地,咁你就唔夠Class呀。

再者留意今天港媽視陳美齡係自己人,點解?大家都視個仔唔識講廣東話、唔識中文為榮呀。你係街見到個阿媽問個仔,「飲唔飲Milk呀?」「咁樣Dirty架。」「佢唔係好同人講中文,唔知點解佢淨係喜歡講英文同睇Story Book。」,阿媽個樣非常之沾沾自喜暗爽,係咪好似曾相識呢?仲要陳美齡既仔入讀美國著名大學學府,真係贏在起跑線上,你試問港媽見到陳美齡做教局局長,仲唔起跳Yeah一聲咩。

陳美齡做唔做局長其實不是一個討論議題,而是今天港媽一方面佢會同你講我想個仔有個快樂的童年,唔好咁Chur,但一個另轉頭佢會同你買十本補充練習過仔去操到冇得訓。然後鬧TSA有幾唔好,但然後問老師做咩唔操下佢地個仔以備日後公開試做準備,其實可能得個一年級都唔定。

港媽其實好香港人的性格,心個句同口個句永遠唔會Sync,就是口裡說不,身體卻很誠實。當你同佢講唔好迫到細路咁,佢地苦口婆心話我都唔想,但形勢迫到你咁架,入唔到名校,考唔好個DSE,前途冇架啦,我又唔係好有錢,供唔到個仔去外國讀書,咁有乜計呢?讀唔到神科,佢走去讀個二打六Degree,出來都唔知搵乜工,講理想都要搵食架,最後咪又係要我養,我已經比唔到首期佢買樓,我依家仲要供緊,我唔想佢大過日後怨我做咩唔迫我讀書,搞到我入唔到港大醫科呀,你明唔明呀。

這就是今天「說一聲香港」。

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails