2011年8月29日星期一

悲慘的徐校長



或者先看這段片段才討論這事情。

看完這片段,徐校長硬食咁多野,絕對對得起政府有餘,日後徐校長榮休或者政府日後要找高職等,煩請政府首先考慮徐校長,他真的受了很多野,你見佢個樣呆若木雞,講多無謂的樣子,都算是前所未有掛。

但歸根究底,這是政府與校方拿來的醜來掉。

當日李克強會見曾蔭權時還說要多留意社會問題,但這幾日特首和他的團隊就即時比一個最專業的示範作予克強哥睇,就是如何讓社會分化的最佳例子。

首先用學校為先個分化做起點,然後就是各高官繼續火上加油澆上去撥火加強市民的不滿。這個經典例子真係好似比你做劇本都冇咁完整啦。要咩有咩。怒火、悲情、煽動等行為,政府都幫你做齊。

假如我是克強的話,我視之為反面教材,知道日後如何面對這問題時便有能力去避開了。

徐校長一句不是香港大學再不是香港的大學成為一時佳話,真係出得來行,預左要還,片中就係要你還。

4 則留言:

  1. 徐立之多次說繼續聆聽, 只說明他胸襟闊, 但仍停留在做公關階段, 這次集會很難能得到多數人同情.

    回覆刪除
  2. 眾人不該以hur聲蓋過張家敏發言的內容, 這樣等於制止他發言, 要hur也該等夠鐘後.

    回覆刪除
  3. 張家敏這個契大影衰大學生, 祇要有些少羞恥心都唔會咁講嘢.

    回覆刪除
  4. 呢D咪打工風氣既遺害
    我幫你硬食,我幫你啃
    但之後要有回報
    李克強事件將香港呢種打工氣風推到高峰
    之但係共產黨唔係皇氣
    佢地係古惑仔
    捱義氣未必升職加人工
    到時巿民唔妥班25仔,古惑仔又唔比佢地坐大佬個位。兩面受敵,有戲好睇。

    查實我覺得張家敏有D幽默感,出句子華金句,就唔會比人hur︰「各位大哥,搵食姐……」

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails