2012年7月4日星期三

漿糊小說:娥狼傳說

按我分享

以下是純屬N次元虛構故事,如有真實,實屬屎忽撞棍。

在特首準備上任前不足一個星期,嫦娥有晚突然收到一個call,是來自中聯辦(中一聯如招生辦公室)的來電,是他們的紅人研究部部長小露寶來電,嫦娥即使入迷地著看著心戰的陳豪如何像她平日一樣殺人不見血,也要立時提起電話聽聽主子分咐,免得好像昔日上司被搞就麻煩。

「有野傾,西環碼頭見。」
「係,係。」

二話不說便收線。嫦娥心裡暗道頂你個肺明知呢個星期心戰大結局,要人夜夜麻麻出去,真係無謂,要人到第二日上MyTV睇返。但嫦娥又想會唔會小露寶對我有心呢?見佢上次同我傾偈問我家庭狀況,婚姻生活是否美滿,唔通想我做小三?不可能,我日後仲要去前宗主國過田園生活架麻,唔可能返碧桂園咁低俗既。

夜晚既西環碼頭,已經唔係以前既西環碼頭,因為附近起左好多樓,又多食肆,根本兩條友等肯定揚到爆,好明顯小露寶真係對香港好唔熟悉,以為仲係以前舊屎。真係「中一聯如招生辦公室」,招埋d小學雞思維既人返來。

唯有嫦娥一見到佢便立刻叫佢上車,駛到較靜既數碼港,學足藝人偷情橋段。

「我想你接替狼狗個位。」
「老細?唔係化?玩呀?佢都未上任就叫我接替佢?你係咪搞笑左少許呢?」
「呢個星期收到風,星期日老胡上飛機後,香港市民就會空群出動叫狼狗下台,咁既情形中央會鬧爆我地,話我地做咩捧條咁既人上去,搞到一鑊泡,未上任都咁多人鬧,仲得了既?所以我地有個Plan B,就係你上場繼續打埋場波佢。」
「我做不務政業司司長都係蚊水,你咪以為我真係好打得先得架,我實情係好吹得,你問下有邊個官係識做野架,你搵個第二個啦。」
「你咪同我行呢套啦,見你個樣就知道想做首位女行政長官啦。僭建單野你扮到懶係公正咁,分明就想同人劃清界線啦。依家就係有條好路數過你,你好好把握呀。」
「我咁好既演技都比你識穿,不愧為大內密探。不過狼狗唔會咁順攤話下台就下台喎。佢等左三十年,唔通第一日就落台咩。」
「你同我定啦,佢係我地既系統其中一粒鏍絲而已,拔佢出來,換過佢,有咩問題先?再過多一排,佢就會腳痛、心煩、冒汗、手腳冰冷症狀,然後就好似佢以前個老細咁求其搵個理由辭職架啦,到時以你既民望,一定順利做到首任女行政長官喎,你又熟悉政府運作,二撇雞做政務司,尹志平做到司長,到時二撇雞做多一年,志平上位,咁就名正言順到位,完整地西環治港,到時就冇晒麻惱啦。你接棒,我放心。」

說到呢度,有架車駛過來,原來係確鐵穿,然後接走小露寶走。

嫦娥好開心咁翻屋企同老公講佢隨時成為第一位女行政長官,然後就上Mytv睇埋佢套心戰。

小露寶上車,確鐵穿坐在旁邊,兩人講返剛才兩人對話,並從佢鼻哥拔了條鼻毛出來,居然是個偷聽器,將條鼻毛偷聽器插入個iPhone坐上播放剛才兩人對話。

車子然後停下,司機轉身向兩人說話。
「老細,我都話佢養唔熟架啦,你睇佢反應就知啦。」
「狼狗,鬼叫你真係咁既格咩,唔係我地你邊有今日呀,我的確係試下佢,不過你唔好唔記得我地真係可以搵佢代你架。你好自為之啦。」
「係既,你既四大任我務必定完成,不負兩位恩公之大恩。」

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails