2014年2月26日星期三

港豬噢大橋

如果是一名港豬媽豬爸甚至是一名不知道自己是否港豬,以下是一個測驗,這條大橋萬試萬靈。

一、沒有理據,斷不能妄下判斷,不要怨枉人。
二、佢自己自騙自導自演,依家冇事啦。
三、如果死左,咁唔一定係佢自己做,但肯定係英美勢力嫁禍於中共啦。
四、人家私事,食早餐出事,又唔係公司樓下,即唔係工傷,邊關新聞自由事呀。
五、成日都有斬人架啦,有幾出奇呀?
六、阿仔,你都係唔好讀新聞,畢業出來都唔好做記者呀,人工又低又會比人斬,不如去做IBANK啦,幫下人上市cap水,你斬人好過你比人斬。
七、做記者下場就係咁架啦,做乜鬼記者呀。真係當自己無冕天使呀?
八、抵佢架,搞人地,揭人家醜事,依家人地咪做野,多多事幹。
九、又唔見其他行業有事,淨係新聞界,一睇就知新聞界有問題啦。
十、出咩聲呀,你好叻呀?
十一、咁橋,邊關事呀。
十二、連劉進圖溫和記者都有事,你仲走去做記者?你冇野呀?
十三、你睇今日AV仁呀!!派民又笑佢,建制又寸佢,走入去中聯辦都唔會有人幫呀,棄卒無用,仲話做民主黨,無鬼用。

看看你自己有多少有同一種想法?如果有,恭喜你歡迎加入港豬噢大橋的一份子。

無打緊,下次到你有這種遭遇時,下一隻港豬又會重覆咁樣講,無野既!!

4 則留言:

  1. 劉進圖遇襲,不論左中右都應極度憤慨,強烈譴責。
    在劉進圖與《明報》 (雷鼎鳴)(http://francis-lui.blogspot.hk/2014/01/blog-post_17.html)一文中,劉進圖最強的能力不在訪問,而在寫社評。
    雷教授說他的社評特點是力求不偏不倚,看事客觀理性,更重要是他以事實,然後用嚴謹的邏輯推理,看成是文章的靈魂,這是很多人都做不到的。

    但當襲擊事件和政治有關,最後總是不了了之。
    如鄭經翰被斬,何俊仁被打,最後找不到行兇者。
    在台灣,如阿扁的子彈,連戰個仔中彈,最後找不到行兇者。
    如果一口說定是中共或英美勢力所為,也是太武斷。
    在泰國,反對派被放炸彈,不知是政府做(對家),反對派做(自家)定軍方做(閒家)?但可以肯定的是,最後不了了之。

    用港豬來形容當今香港家長的取態,不太公道。
    如陶傑所說的小農DNA,大家都以君子不立危牆之下(孔子的《論語》)來自保。

    回覆刪除
    回覆
    1. 品質兄
      我不知道是誰的派別,但只知道有這種無恥之徒寫了一些不是人話的說話在臉書上。
      老實說得出這些話來,是豬狗也不如。

      https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1966855_10151994747713927_494314290_n.jpg

      刪除
  2. 中宣部:香港《明报》前总编辑刘进图遇袭受伤一事,各媒体一律不得报道。

    回覆刪除
  3. 係香港做傳媒待遇本來就差, 中國人又欠缺對新聞自由同言論自由既重視同認識, 對佢地毫不尊重, 而家仲接二連三出事......只能夠講, 拜托香港人唔好再任由佢地孤軍作戰, 一味坐享其成, 香港既新聞自由繼續被收窄, 我地遲早連自己食緊黑心食品吸緊有毒空氣都唔知!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails