2017年11月2日星期四

陳淑莊跳老舞其實有幾貼地?

早兩日陳淑莊係北角東寶同楊岳橋跳了一part大媽舞,倆人很興奮,很投入。跳完大叫大笑,很開心。

但看後,我只想講一句「你做乜鳩」....
真係同國師拿住把劍係度揮來揮去一樣唔知佢想點....

或者你會話不要這麼認真,議員都係普通市民,你不用將道德高地set到這麼高。大家都是搞下氣氛,人家係大排檔跳舞,好貼地,同市民打成一片。

北角東寶無疑是大排檔,但絕對唔係貼地,因為價錢唔平,當然價錢不及天香樓食碗蟹粉麵,但是你隨便叫碟海鮮,都一定唔會平,並不是想像中的平民價錢。並不是有逆向階級歧視,有老外去的,仲有時明星去,又有CNN報導過,點會平得去邊。

再者,價錢並不是這次的重點,而是今天的環境。泛民到今天還好像天真嬌般去面對當刻的社會環境,今天你是面對一個要求「全面管治」的政權,一個做了協政副主席的前特首,一個你以為佢降職,其實去左升職的張曉明,一個只需要出五十億元就可以把整個教育界跪低的政治高手,懂得玩程序,不是昔日同你硬碰,而是技巧地KO對手的敵人。你還好意思係度跳老舞。

依家真係水深火熱呀。

你日日講一地兩檢有幾危險,講到大禍臨頭,但倒轉頭來你安樂地跳大媽舞,仲自我感覺良好。

Tanya你很有演藝天份,但你身為一名立會議員,在此時此刻,請收起你的天份,落區打成一片並不是就是在人面前跳舞就叫貼地,放上FB無疑是很多人Like,但是這些Like並不是可以成為你的票,你的票不是在這裡,不是在網上,而是在真實的地上,你的港島區每一個社區。你可以每日放工在灣仔天橋講一地兩檢如何有問題,你可以每朝走到柴灣同老人家問一下佢地近期最需要什麼? 即使有老廢係度小你,我亦期望你不怕,你日日講,日日問,在立會的任期內深耕做,肯定你總會有一日成功。

泛民在玩民意已經落後於人了,連八十萬公屋封頂,建制都知道怎樣玩了。現在泛民連丁點民生問題你也不能抓實的話,你什麼都不是。林行止叫泛民打民生牌,轉路線,其實並沒有講錯,因為今天市民是現實到不得了時,你要有選票才可以立足於立會時,你就要面對現實,直至到你可以有足夠能力轉換局面,到時你要怎樣政治生態反擊才是上策。

除非泛民根本不是這樣想...只是又到選舉時要大家含淚投票,之後又繼續跳大媽舞娛賓...如果係咁,投建制好過,因為根本無分別,對方仲耐唔耐比多兩隻糉過你飽肚。

至於選民就更加要清醒,唔好再十下十下只停留係支持那些口號民主公義的議員,因為時間無多,你係Tanya FB比多幾個like只會累死佢,更累死香港,因為自我感覺良好是作為政客的大忌,佢以為多人十扑就好似做到野的話,那就死多幾錢重,大家一同葬身這個糖衣陷阱。

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails